Pages

nk duit

Sunday 26 December 2010

Aku dapat Award ker???


Aku dapat AWARD!!!!hahaha
mcm x pecaye jer...first time nie...anyway aku dapat award ni dari Cik Riha yang sbenarnyer baru tadi jd follower...anyway thanks a lot...

Tapi kene jawab gak soalan2 nie...mari same2 kiter bace dan jawab...haha

1.Ucapan anda

first of all mestilah tq tq dan tq to Riha...dan selamat membace dan teruskan membace dan follow blog nih

2. Berikan 4 ciri girl/boy idaman untuk dijadikan wife/husband

Ha.....saye dah kawin...jadi saye dah ade Husband yang tersayang sume ciri2 idaman saya pun dah ade kat suami saya...iaitu....beriman,sayang saye lebih,caring sgt2 dan x pernah lupe saye...LOVE U SYG (MOHD HAMIKHAIRI MUHAMMAD ROSLAN)

3. Berikan satu tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang

HUrm....ape tips yg saye ade eh?rase2nye saye slalu berterus terang ngan partner saye ape yang saye suke dan tidak suke...itu je yang kami amalkan...jgn selindung2 sbb ia akan makan diri kite k...

4 - Pernah anda jumpa doa perdekat jodoh & putus cinta?

hurmmm...x pernah kot....
ajal maut jodoh sume di tangan tuhan..kite yg merancang,Dia yg menentukan...

5. Letakkan 10 link pilihan anda & tell them they has won this award

hai kawan2 ku anda has won this award k....
keep follow me...dan follow n follow me....plz...
(letak 7 jer aci dop?)





3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails