Pages

nk duit

Wednesday 17 November 2010

salam aidil adha....



SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.....
10 ZULHIJJAH 1431 H

awal mula pertama mula...
al-Fatihah buat to'ki (Arifin bin Muda) yang telah selamat kembali keRahmatullah pada 7 November 2010 dan selamat dikebumikan pada 1 Zulhijjah 1431H...al-Fathihah....

to'ki,
pengorbanan mu tiada tolak bandingnya pada kami semua....
kami sentiasa merinduimu sehingga akhir hayat kami....
terdengar takbir raya, sayu rasa hati ini teringatkan to'ki...
rindu, sayang kepada to'ki amatlah aku rasai...manakan tidak, aku yang tinggal sebumbung dengan to'ki, tiap2 hari mendengar suara dan melihat wajahnya... terkejut dari tdur aku merasakan kehilangan...

beraya tahun ni tanpa to'ki tersayang amatlah terasa...namun siapalah kita untuk menghalang semua apa yang terjadi...redha....10 Zulhijjah 1431H...genaplah sepuluh hari dia tinggalkan kami semua....aku memohon kepada Allah agar memakbulkan doa kami semua supaya Engkau tempatkan to'ki kesayangan kami ditempat orang2 yang mulia....

hasrat To'ki untuk melihat aku diijab kabulkan tidak kesampaian...tapi 19hb 11 2010 (Jumaat) ini, kami teruskan majlis akad nikah aku dan Hamie seperti yang diharapkan oleh to'ki...dan disusuli oleh majlis tahlil...

walaupun keluarga kami diselubungi rasa sedih, tapi aku betul2 berharap agar Allah menguatkan semangat kami untuk teruskan hidup2 kami seharian...
tinggal nya nenek kami yang masih ada, sentiasa tabah dan tidak menunjukkan rasa sedihnya di hdapan kami...aku berharap,nenek ku itu sihat selagi izin Nya...

amin...

2 comments:

  1. takziah..
    omg, r u married?
    heyy x tau pon..
    btw, congratulation and selamat
    pengantin baru.. pls upload
    ur photo..

    ReplyDelete
  2. tq...wat majlis akad nikah jer dulu...nanti kenduri bulan 2 ni insyaAllah we'll call u k...
    anyway...thanks...
    gambar nnt kami upload...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails